top of page

Jak zamawiać

Dopasowując się do Twoich potrzeb, nasz Sklep internetowy daje Ci możliwość szybkiego zakupu wybranego produktu bądź produktów. W razie problemów z zamówieniem - proszę kontaktuj się z Nami bezpośrednio na adres mail - kolektyw@bump12.pl, jak najszybciej pomożemy i rozwiążemy problem. 
Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, przez usługi inPost.

Proces składania zamówienia to kilka prostych kroków: 

 

  • Wybór produktu i kompletowanie zamówienia

  • Dostawa oraz miejsce wysyłki

  • Wybranie formy dostawy (paczkomat/kurier)

  • Wybór płatności

  • Finalizacja zamówienia

  • Status oraz potwierdzenie wysyłki

  • Uwaga! W przypadku nie podania numeru paczkomatu do zamówienia, wyślemy do najbliższego paczkomatu według adresu dostawy. W przypadku problemów z odbiorem - wysyłkę ponosi kupujący.

1.KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Kompletowanie zamówienia rozpoczyna się w chwili umieszczenia produktu w Koszyku za pomocą przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”.
W trakcie kompletowania zamówienia - aż do momentu kliknięcia na przycisk „Przejdź do płatności”, masz możliwość podglądu koszyka oraz modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru towaru, obszaru i sposobu dostarczenia towaru, sposobu płatności oraz danych podanych w formularzu zamówienia.

 

2.WYBÓR DOSTAWY ORAZ MIEJSCA WYSYŁKI

 

W kolejnym kroku poprosimy Cię o wybór miejsca dostarczenia towaru, sposobu płatności i wypełnienie formularza zamówienia, w tym wskazanie Twoich danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia.
Zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. z siedzibą w Warszawie (www.poczta-polska.pl), albo za usługą kuriera bądź paczkomatu świadczonego przez firmę kurierską inPost.

Dołożymy wszelkich starań, aby realizacja złożonego zamówienia przebiegła sprawnie, a zakupiony produkt jak najszybciej do Ciebie trafił. Łączny czas realizacji zamówienia to cztery (5) dni robocze: dwa (2) dni robocze na skompletowanie przesyłki i przekazanie jej przewoźnikowi oraz dwa (3) dni robocze na dostarczenie przesyłki przez przewoźnika. W zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności, czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania kwoty. Ceny kosztu dostawy są liczone sposobem wagowym oraz są widoczne w koszyku przy zamówieniu. 

W razie opóźnienia wysyłki niezwłocznie prosimy o kontakt mailowy z naszym supportem kolektyw@bump12.pl

Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy dla Rzeczypospolitej Polskiej. 

3.WYBÓR PŁATNOŚCI

 

Klient przy składaniu zamówienia może wybrać następujący sposób płatności ceny oraz kosztów dostarczenia towaru:

  • Płatności błyskawiczne w tym BLIK poprzez serwis Tpay 

  • Kartą płatniczą poprzez serwis PayPal z siedzibą w Luksemburgu (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro)
     

4.FINALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Kiedy wybrałeś już wygodny sposób płatności zostaniesz przekierowany na stronę odpowiedniego serwisu aby dokonać płatność. Postępuj zgodnie z krokami danych serwisów płatnościowych.

 

6.STATUS ORAZ POTWIERDZENIE WYSYŁKI

 

Po opłaceniu zamówienia zostaniesz ponownie przekierowany na naszą stronę i poinformowany o finalizacji transakcji na podany adres e-mai zamówienia. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia oraz wysyłki wpisując swój adres e-mail w interfejsie naszego sklepu - przycisk "Zaloguj się". W dniu wysłania towaru poinformujemy Cię mailowo o wysyłce zamówienia. 

Sklep
bottom of page