Jak zamawiać
Dopasowując się do Twoich potrzeb, nasz Sklep internetowy daje Ci możliwość szybkiego zakupu wybranego produktu bądź produktów. W razie problemów z zamówieniem - proszę kontaktuj się z Nami bezpośrednio na adres mail - kolektyw@bump12.pl, jak najszybciej pomożemy i rozwiążemy problem.
Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, przez usługi inPost.
Proces składania zamówienia to kilka prostych kroków:
-
Wybór produktu i kompletowanie zamówienia
-
Dostawa oraz miejsce wysyłki
-
Wybranie formy dostawy (paczkomat/kurier)
-
Wybór płatności
-
Finalizacja zamówienia
-
Status oraz potwierdzenie wysyłki
-
Uwaga! W przypadku nie podania numeru paczkomatu do zamówienia, wyślemy do najbliższego paczkomatu według adresu dostawy. W przypadku problemów z odbiorem - wysyłkę ponosi kupujący.
1.KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA
Kompletowanie zamówienia rozpoczyna się w chwili umieszczenia produktu w Koszyku za pomocą przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”.
W trakcie kompletowania zamówienia - aż do momentu kliknięcia na przycisk „Przejdź do płatności”, masz możliwość podglądu koszyka oraz modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru towaru, obszaru i sposobu dostarczenia towaru, sposobu płatności oraz danych podanych w formularzu zamówienia.
2.WYBÓR DOSTAWY ORAZ MIEJSCA WYSYŁKI
W kolejnym kroku poprosimy Cię o wybór miejsca dostarczenia towaru, sposobu płatności i wypełnienie formularza zamówienia, w tym wskazanie Twoich danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia.
Zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. z siedzibą w Warszawie (www.poczta-polska.pl), albo za usługą kuriera bądź paczkomatu świadczonego przez firmę kurierską inPost.
Dołożymy wszelkich starań, aby realizacja złożonego zamówienia przebiegła sprawnie, a zakupiony produkt jak najszybciej do Ciebie trafił. Łączny czas realizacji zamówienia to cztery (5) dni robocze: dwa (2) dni robocze na skompletowanie przesyłki i przekazanie jej przewoźnikowi oraz dwa (3) dni robocze na dostarczenie przesyłki przez przewoźnika. W zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności, czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania kwoty. Ceny kosztu dostawy są liczone sposobem wagowym oraz są widoczne w koszyku przy zamówieniu.
W razie opóźnienia wysyłki niezwłocznie prosimy o kontakt mailowy z naszym supportem kolektyw@bump12.pl
Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy dla Rzeczypospolitej Polskiej.
3.WYBÓR PŁATNOŚCI
Klient przy składaniu zamówienia może wybrać następujący sposób płatności ceny oraz kosztów dostarczenia towaru:
-
Płatności błyskawiczne w tym BLIK poprzez serwis Tpay
-
Kartą płatniczą poprzez serwis PayPal z siedzibą w Luksemburgu (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro)
4.FINALIZACJA ZAMÓWIENIA
Kiedy wybrałeś już wygodny sposób płatności zostaniesz przekierowany na stronę odpowiedniego serwisu aby dokonać płatność. Postępuj zgodnie z krokami danych serwisów płatnościowych.
6.STATUS ORAZ POTWIERDZENIE WYSYŁKI
Po opłaceniu zamówienia zostaniesz ponownie przekierowany na naszą stronę i poinformowany o finalizacji transakcji na podany adres e-mai zamówienia. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia oraz wysyłki wpisując swój adres e-mail w interfejsie naszego sklepu - przycisk "Zaloguj się". W dniu wysłania towaru poinformujemy Cię mailowo o wysyłce zamówienia.